Nov 20, 2010

bila di hitung hari ke hari dah makin hampir aku akan meninggalkan rumah nie..huhuhu..tinggal 20 hari lagi sebelum aku mengharungi subjek~subjek yang mungkin akan memening kan ku..tapi insyaallah tak akan memeningkanku kot..yela..dah lama dh tinggal dunia belaja kan..cewah!dunia belajar tue..hihihi..tapi siyes beb aku memang tengah risau ar sekarang nie..al~maklum la..kalau study dekat~dekat sini xpe r gak kn..nie jauh ket la..uwaa!!tapi nie la di katakan cabarankan..belaja la berdikari cket yann oiii kalau tak belaja berdikari sendiri bila nak maju kan?kan3??hmm..nak tak nak kena la berdikari jugak sampai bila kita nak harapkan orang lain kan..tak ke mana gak kita kalau kita asyik harapkan orang lain je.betul tak?ala..betul la tue kan?tapi xpe.aku ku sahut cabaran yang akan datang padaku selepas nie..,harap~harap xde cabaran yang berat yang akan aku tempuhinye nanti>hehehe..hmm..lupakan pasal hal tue kejap..hari nie cuaca mendung je..tydo pun sedap nih!hahaha..haih!yann kam0o jangan asyik tydo je nanti makin naik berat badan kamo0..hak3..yela..mane tak naiknye asyik makan tydo je kat umah nie bila la aku nak diet tak tau..=)

No comments:

Post a Comment