Nov 22, 2010

Malam ini aku tak dapat tidur lagi..
sebab aku sudah qada' tido yang semalam tu tadi siang.best!!
disebabkan aku malas mau tidur awal,
jadi aku mahu merepek lagi sampai la aku beradu..(cinderalla ambek OT tido lewat).


Berbalik kepada tujuan aku meperek disini.,,..
knp ya? sebab aku ada buat slide.aku buat ni pun sebab aku tiba-tiba terindu pulak dengan kenangan2 yang ada pada gambar ku. (ada apa dengan gambar?) ahaaa...
PLKN dihatiku
wei2..
sapa sini pena ikut PLKN? sila angkat telinga anda laju2.
nk tya, apa perasaan anda apabila ekot plkn?
mula2 tu, mesti kamu rasa takut kn..ahaa...betul la tu,sebab aku pn rasa mcm tu jg.
biasa la anak disyg, takut dilepaskan seketika.kn3..
tapi, lama kelamaan berada di kem, macam makin best pulak.
knp tidak, makan free (6kali) sehari,.kawan2 dr pelusuk dunia byk dijumpa..
bangun seawal 4 pagi pn sanggup.. best apa, dirumah mana ada semua tu kn.
semasa aku ikut latihan askar ni, aku tinggal d blok VEGA.
mula2 dtg mengusung beg,sempat lagi sesat blok, padahal ni blok yg pertama,knp bole sesat? excited kali kn.
di dalam blok ni, punyalah ramai org. 1 pn tiada aku knl, ada pn sorg yg 1 skola dengan aku.tp aku xseberapa dgn dia masa d skola.d sini baru bergilak semua.
lepas tu, aku berkenalan la dengan penghuni2 blok ni.nasib la kamurang semua peramah.syukur.
dalam masa yang sama, aku berkenalan la dengan sorg budak yg lgsung takda kemaluan,eh silap..lgsg takda malu.hehe..orang yg aku maksudkn itu ialah HARIANI HARRIS a.k.a KETUA G***K..(jgn xmarah ya syg). 
*inilah dia kawan aku anik yang paling G***K 


 Dia la yg rapat sama aku masa di kem. best dpt kwn mcm dia.da la sot2, gilak2 lg ditambah lg g***k..hahaha..baju pn secara tidak tersengaja bole sama..ada ka patut?
antara kawan2 aku yang masi aku ingat ialah :
Anik, Norin, Sarah, Cindy, Lisa a.k.a Mrs Bean, Maimun, Maya, Syuhaidah, Sheila, Yana, Tata, Ziela, mimie, dan sorg lg c Fafau ( kawan aku d poli jg classmate sama aku, ndak sangka kn..bolenya.)
dan byk lagi..sori ndak terINGAT.ampun.
sedar tak sedar dah 3 bulan berada d kem
hubungan kami semakin akrab. Jgn salah fhm ok, hubungan persahabatan kami 1 kump iaitu kump SPIDER..
* Wirawati terhebat di alam ini.


bermacam ragam kawan sudah ku jmpa d plkn ini. kenangan sama kamu tidak akan ku lupa sampai bila2.suwerr!!...
tp, setiap pertemuan pasti ada perpisahan kn..
sedih pulak masa nk berpisah dengan kawan2ku..
mata bengkak2 menangis..ntah dapat jumpa lagi ka tidak..
huahuahuahuahuahuaaaaa.... 
ndak percaya bengkak?? nah , tengok ni : 



*Sue Liza Anik (dalam kenangan) :-)
 saya miss sama kamoooo semua, ada masa dan jodoh, kita semua jumpa lagi ok.
PLKN dalam kenangan.



2 comments:

  1. yeah.itu dia.
    ko la pengetua getek kn.haha.

    ReplyDelete
  2. memang..aku paling getekk..ko tersangat getek..
    ahaa...hihi....
    rindunya sama kmu semua...

    ReplyDelete