Nov 24, 2010

Kenapa aku berBLOG?

Sebelum ni aku adalah seorang silent reader..saja isi masa lapang baca blog kawan2. Sukak2 pulak aku baca blog orang kn. Aku baca jak apa yang kamu tulis. Aku ndak buat apa pn. "Ada penulis, Adalah Pembaca kan"..Ya ka eya??
Apa2 jenis blog pun aku baca.asal membaca.Aku kn ulat buku.Hebat kan aku.(^.^). Mengikut Statistik yang aku kaji (chewah,mcm Forensik pulak) Kebanyakan orang yang berBlog ni adalah kaum Hawa..Kenapa ya? aku pun ndak tau..:)
uisey.. best jg ada blog ni kn. Boleh tulis macam2. Conteng sukak2 ati. eyala, suda blog sendiri, sukak2 la mau tulis tulis apa kan. Akula tukang bacanya. Best jg kadang2 baca entry2 dorang yang merepek macam kerepek. Sama jg macam sekarang aku merepek pisang ni :) . Back to basic atau Berbalik pada asal, kenapa aku berblog ? sebab2nya ialah :
Jeng...Jeng...Jeng...............................

✓aku mahu mencuba, menTry, menguji, menTester sesuatu yang baru.
✓tempat aku merepek sambil makan kerepek dan minum milo tarek.
✓aku mahu kongsi apa2 jak la yang menarik dimataku.


Buah tembikai di tepi pagar, 
ambek batang penyapu jolok sendiri lah, 
aku budak baru belajar, 
kalau salah tolong kasi betulkanlah. :) 
::Tegur2 la mana aku silap yea wahai blogger sekalian::
        
Gudbubye....


*p/s : sapa2 yg aku baca blognya dulu2 tu..sory to say la ya..halalkan la baa. :(

No comments:

Post a Comment