Nov 27, 2010

SAYA SUKA BLOG AWAK LA !

image
Bosan ehh!!! hmm..ku ndak tau mau buat apa lg.

terpaksa la online sepanjang hari.
memandangkan bosan yang teramat sangat,
aku pn sukak2 ja pegi klik sana, klik sini..dan terklik la 1 blog ni..mcm best pulak.so, aku pn nak try la.


kalau mahu tahu cara2nya, sila klik yang ni :
                                Enchek Ben
skrang ni aku mahu senaraikan 5 blog yg aku suka semestinye blog kwn2 dan yg sewaktu dgnnya. 
calon2nya ialah :
Jeng jeng jeng................
1.Uud Moh a.k.a Madu
Dia ni kawan aku d poli juga dikenali sebagai madu.pakar bloging la katakan.. aku sukak baca entry2 dia,Best..mcm org dia jugak yang gilak2 eh.ahaa..jgn tak marah madu.:).sukak tgk gambar2 dia yang menarik itu. sekian terima kaseh.(wah,terskema pulak)

2.Cik Anik a.k.a G***K
Cik adik manis sorg ni plak kwan bek aku masa PLKN dulu. orangnya serius tapi G***K .aha,juz kidding fren.aku suka blog dia coz aku kenal tuan punya blog la.hahaha.

3.Cik mimie
tgk blog dia, ada muka Faizal Tahir.wiwit...hebat kan dia..1 lagi, comel la gmbar kazen ko tu.kirim salam k..

4. NaaZ Nazeirah
blog dia ni banyak fakta aku bole tau.Contohnya berita sukan.chewah, mcm pengulas sukan pulak kwn aku ni..dan 1 lg, blog dia byk kata2 semangat wpun aku kdg2 kurang semangat,bila bc,tersemangat la pulak..ahaa.

5. Fira @ Mus
byk info la katakan..hak2..ya ka mus? len kali post entry yg besh2 ok. nnt aku rajin aku baca jugak tu.


*Kalau letak lebih bole? byk blog saya sukak tgk.hek3..
last sekali ,  aku tahu segmen ni dari mana? dan dengan bangganya aku cakap , aku tahu segmen ni dari Dashboard aku :).hahaha

No comments:

Post a Comment