Dec 25, 2010

Ya Allah....

Lindungilah Keluargaku...


Berikanlah mereka kekuatan dan kesihatan yang baik..
Sesungguhnya aku sangat2 manyayangi mereka semua..
Terutamanya kedua ibu bapaku..
sumpah..aku sayang mereka..
FOREVER........



Di dalam doamu Kau sebut namaku

Di dalam harapmu Kau sebut namaku

Di dalam segala hal
Namaku di hatimu

Tak dapat ku balas cintamu Ayahku
Takkan kulupakan nasihatmu Ibu
Hormati orang tua mu
Agar lanjut umur mu di bumi

Terimakasih Ayah dan Ibu
Kasih sayang mu padaku
Perngorbananmu meneteskan peluh tuk kebahagianku

Ya Allah lindungi ayah ibuku
Dalam doaku berseru
Titis air mataku hanya untukmu
wahai ibu dan ayahku..


*mak .. pa.. : maafkan aku andai selama ini aku ada berbuat salah kepadamu. kadang2 aku degil, kadang2 aku tidak mendengar kata..maafkan aku..kerana memilih jalan ini..aku tidaklah sebaik yang kamu harapkan.tetapi aku akan cuba untuk menjadi yang terbaik.
mak..pa..jaga kesihatan bagus2 ya..anakmu d sini sentiasa mendoakan kesihatan kita semua..semoga Allah memberkati hidup kita semua..
I LOVE U soo much..


13 comments:

  1. lagu rock tapi post alim2 ne..huhu..mcm mastura2 suda.haha

    ReplyDelete
  2. bluek...biala..rock2 juga..alim2 jg..kena seimbang..ngeh2...asal tak menongkah arus suda..

    ReplyDelete
  3. uina...mmg anak yg baek la ko..tahniah2.....anda seorang muslim yg sejati..ahaha

    ReplyDelete
  4. 2ka lagu suda pok.ahahaha...

    ReplyDelete
  5. yeaa..aku mmg da lma nk tuka lagu...cma tiada masa...hahha...makaseh..

    ReplyDelete
  6. ahh...yaka?
    pttlaa..ada cewe baru tuka lagu baru..hahaha..ttteettt

    ReplyDelete
  7. eyaa..baru ku ada masa ni...huhu

    ReplyDelete
  8. yalaa tu...urg kaya mmg gitu..bejalan jak karaja ny..ahahaha.....
    kola skotak aku nada2 ne....

    ReplyDelete
  9. kola teda dalam bentuk kotak ok...lgpun kola tak bgus tuk kesihatan..keluar topik suda ko ni..

    ReplyDelete
  10. aku xmau kola..aku mau revive pun jd bha..
    keluar topik?
    ahaha....ka ko yg klua topik?ahaha..eh..blur aku

    ReplyDelete
  11. revive pn mana ada dalm kotak..wakakkakaaaa

    ReplyDelete
  12. sekotak bkn air kotak lahh.apalaa..
    ishh....yala2....nda payahhh laa....
    urg kaya manada mau yg murah2....kan..ahaha

    ReplyDelete
  13. ahahaa...air bunga bole..tu bgus tuk ktk pya kesihatan....
    ahahaa....

    ReplyDelete