Jan 21, 2011

Cuba Try Test yg ini...

salam pertemuan..salam 1 Malaysia semua..
di sini aku nk share satu benda menarik tertarik kau memang da booOmm..
tak tau la menarik ka ndak..
TAPI..
aku suka..
Jimat dan sedap..
dan aku yakin anda juga pasti menyukainya.
Inilah dia..
jeng..jeng..jeng...

Peralatannya:
1.Iron (seterika)..
*Iron yg murah2 mcm aku punya ni pn bole..
2. Milo atau 3 in 1 yg sedap di makan begitu shj.
3. Kain 
*yg biasa2 jak.jgn kain mahal pulak.Koyak tanggung sendiri (untuk lapik milo)
 
Step 1 :
*pastikan lapisan kain tu tidak terlalu tebal dan suhu iron tu jgn telampau panas..(secukup rasa )..
Gosok mcm gosok baju..sampai milo itu keras atau ikut citarasa anda sendiri.
Step 2:
*Jeng3..dah siap..
Step 3 :
* Inilah dia Coklat buatan sndiri..
cuba lah..anda pasti menyukainya..
(eip..gambarr blakang tu ensem kan..enterprem lagi dia)
 p/s : 
1. kalau budak kamsis/asrama : pastikan anda buat ni tidak kedapatan oleh warden masing2 ok..kalau iron kena tangkap, jangan salah kan aku..
2. Yg tinggal dirumah tu, pastikan mak bapak tau kegiatan apa yg anda sedang lakukan (bagi yg berumur 18thun kebawah, minta kebenaran mak bapak/penjaga tolong buatkan)

* resipi seterusnya ...Coming Soon..

1.aku nak tag sorg kawan aku yg paling getek c anik : 
( rakan kongsi bersama) 
(yg membuat tak jadi)
4. tag diri sendiri.
ok la..bai bai...






No comments:

Post a Comment