Jan 25, 2011

Homesick !!!!

Assalamualaikum..
ni ada 1 rahsia aku nak bagi tau...
kamu nak tau ?
jeng..jeng..jeng..
Cuti skolah tak lama lagi..
( ala, cuti poli la tu...kn poli ni mcm skolah menengah).
Kepada rakan2 ku yang balik bercuti tu..
selamat balik ke rumah masing..
Rumah manis Rumah..
isilah masa cuti anda dengan aktiviti yang berfaedah..
"Jangan biarkan hidup anda diselubungi ..MISTERI"

Pertama sekali aku akan merindui 
si tenggiling besi..tapi dia dah tinggal kenangan..dia dah takda lagi..
abg aku da beli yang baru..
Kini, dia dah bertukar wajah..tambah ensem u know...
Ensem kan..Tapi..tenggiling yang dulu banyak kenangan 
aku dengan dia..
suka duka manis tetap bersama..
berhujan berpanas pun dia tetap setia...
apa? eksiden? ala..perkara biasa beb..aku kan hero..cheh..
Nah..tempat kejadian..lorong simpang rumah aku..
*diam2 ah..jangan kasi tau parents aku..di sini, sempat lagi
buat wayang hindustan..hehhee..
(sapa yg tau diam2..kalau bising jg..ada yg kena pelempang ni)
trutamanya c musuh ketat..

Dan yang kedua aku akan merindui..
padang permainan ..hahahaha..
uih..siuk gilak lepak2 dekat padang rumah aku sambil merempit.
ada kau? neyhh...
oh ya..aku ada 1 nak bagi tau..walaupun kita ni tak bekawan..
biasala..musuh ketat kan..
aku ada uplod gambar kita (masa kita bekawan dulu)
skrg aku ndak kawan ko..bluekk~~~
nah..inilah dia c musuh ketat aku..
kalau dia p umah aku..aku akan rosakkan kereta dia..
tak pun aku halau mcm tu je..kunci pagar.buat2 tak tau ada org dtg.lallalala.padan muka..
*wahai FARZANA NAIM..aku tak kawan ko..bluekk..
tapi kalo ko belanja aku KFC..kita tetap kawan ok..
ehh,,
cukup la..lebih2 pulak aku crita ni..ni semua salah c musuh ketat la ni..heshh..
benci3,,tak suke3..
ok lah..last aku nak bagi tau...
aku rindu rumah halaman, halaman rumah aku..
Aku rindu Bandar yg bernama LAHAD DATU..
bai bai..

No comments:

Post a Comment