Jan 6, 2011

Perlu ka eya???

pelik la kenapa soalan macam ni selalu ditanya n dipersoalkan.....


awak suka lelaki macam mana????
yang hensem atau tidak???
atau yang kaya???

perlu ka semua soalan tu??untuk sekadar angan2...bolehlakan....sebab x semua benda kita nak kita dapat n x semua orang kita sayang kita dapat memilikinya....kan????
bagi ku x perlu hensem macam Farid Kamil (ensem ka?) cukupla sekadar sedap mata memandang...
duit memang la penting xp saya bukan la seorang yang mata duitan,memadai dengan cukup beri semua keperluan.makan minum apa segala...
tapi yang paling penting sekali lelaki tu mesti la.,,ambik berat pasal saya,sayangkan saya dan dan hormat org tua ku dan semua familyku  n kalau boleh setia...(erkk..sapa ada  ciri-ciri ni, sila angkat tangan cepat ya)..perasannya dia ni..sekali skala perasan tak salah kan..
huhuhuhu..
Nah kan..TERomantik suda aku..apadaa..

*Tahniah sapa yg lulus MUET (tiba2 lg kuar topik) kan hari ni result muet kuar..

**eh jap2..tambahan lagi 1,


* amcam gambar ni? ada ala-ala angkasawan ka? hehe..
ni masa d pulau manukan pada 01 jan 2011 ari tu..:)

3 comments:

  1. cinta bukan untk keindhn rupa.. kerna jika keindhn rupa yg dilihat, mka cnta akn pudar saat keindhn rupa itu d mamah usia. cinta bukn kera wang, kerana xsmestinya kita hidup senng, maka jika kita alami kesusahn lntas cnta itu akn pudar saat kurang nya kekayaan~~ cnta dgn ikhlas, terima apa adanya, dn syg.. maka ia akn kekal selamanya...

    ReplyDelete
  2. makasi krna bg respon sahabatku....heheh..ya..apa u tulis tu btol la tu.yg pntg, hargailah org yg syg kita..kn kn kn ..like..

    ReplyDelete
  3. waaah. p pulau lg dia aritu aaaaaaaa. nda membawa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete