Jan 18, 2011

::Suka suki saya::

Hellow..ni aku bukan tiru attau ciplak mana2 ahh..
aku dah mintak izin sama tuan pya ..aahahha..
kan fara kan...


1. Siapakah anda di rumah?

:: akulah anak bongsu yg kiut..erkkk...
:: untuk budak2 yg bawah umur panggil aku "Cik sue"
(ala, anak2 buah aku la)
2. Siapa anda dia samping rakan?
:: aku tetap la c sue yg dorg kenal.mungkin yg sukak 
buli org..*maap kpd yg slalu aku buli..ahhaahaa..dan yg paling penting pendengar luahan yang setia.(konon jak) *eh ,betul la.
3. 5 benda yg anda idam kan tp belum tercapai?

:: Mau beli beg kulit yang aku mau tu.(hampir tercapai sbb beli beg yg   bukan kulit )
*madu, belikan 1..:(

:: mau jd DJ sinar fm..(bukan cita2 aku)

:: mau drive aeroplane (pikir aku main2 ka?)
:: mau jumpa Frank Lampard (bawak dia round sabah)
:: Mau lawatt Mekkah (InsyaAllah)
    tambah 1 bole?
:: mau pegi main2 salji..

4. Siapa nama pasangan anda?

:: Next question !!!!!!
5. Cerita 5 prkara yg anda suka pasal pasangan anda:
:: N  O

::          K
::               O
::                    M
::                         E   N

6. Bila tarikh anda couple?
:: "2006 -- 2009"   ( hanya aku dan dia yg tau )
:: yg 2010?? Lupakan....hahaha
7. Apa kenangan pahit anda bersama pasangan?
:: ADALAH eh pahit? manis ndak mau tau ka?...
8. Lagu tema cinta anda?

 jawab jak la..
:: Sixth sence " tak bisa memilihmu  ( nah kan betul2 jiwang, tapi ndak ngam2 kan.biarla lagu kami.) 
:: Armada "buka hatimu"
9. Apa perubahan yang anda ingin lihat dari pasangan anda?
:: Semoga dia boleh berubah...
10) Tag 10 rakan yang lain
:: faraSYG  c madu  anik yg getek  Farzana yg gila, 
4 ok la bh tu kn geng,,..

*p/s " kalo ada soalan2 lg..tag la aku...aku pn sukak jgg kwb soalan2 ni..kasi yg mencabar kalo bole ya..
bai bai...

7 comments:

  1. oi. baru ku pasan. sama lagu kita.. oo nie kes copy2 nie. tolongggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg....~~~~~~~~~~~~~~


    btw tq tag. sukakkkkk sgtttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt.. tag lagi nnt yaa. hahahaahahah~~~~~~~~~

    ReplyDelete
  2. anik: ahhaa..jawab nanti.ko sepatutnya jawab tu..ko kn getek.

    ReplyDelete
  3. farzana yg gilak :
    ahhaa..buhh..teda masa la mau kopi2 ko pya lagu..ni mmg lagu ku dulu lg....bluekkk..nyesal aku tag ko..

    ReplyDelete
  4. farzana yg gilak :
    ahhaa..buhh..teda masa la mau kopi2 ko pya lagu..ni mmg lagu ku dulu lg....bluekkk..nyesal aku tag ko..

    ReplyDelete
  5. welk!! tipu. lgumu sblum nie lagu2 yg pelik. bikin sakit jntung lau d bukak blog mu. hahaha

    ReplyDelete
  6. ellehhh....biarla..aku pya belog...sekatiku la..ko pya belog mnada lagu...bluekkk~~~~

    ReplyDelete