Feb 25, 2011

Cerita saya

Story Satu

sedihnya..:(
Hmmhmm..Sumber kewangan aku sekarang nie tak stabil..
Blom dapat durian runtuh lagi..Hari2 aku makan nasik goreng yang tiap2 petang mengetuk pintu bilikku..
Jimat bah.
selain itu..menu utama ku ialah Mr.Meggi kari..
ahahaa...tu la yang paling jimat kan.( kalau darurat jak aku makan ok)
alaa, biasala tu..realiti kehidupan seorang pelajar ..(T.T)
kalau makbapak  aku tau..msti dia sedih tgk anak dia nie kan..:(

Story Dua

Semalam aku keseorangan di bilik..sebab c kak rumet tinggalkan aku..huaaa..
dia kasi chan bah tu sama aku...kami tiap minggu ganti2 balik rumah..tiada orang mau jaga bilik.nanti bilik kami sedih tiada org jaga dia.hehe.
memandangkan aku tiada kawan tido semalam..macam biasa la kan, aku akan menjadi ninja yang berjaya untuk tido merempat di bilik yang berkenaan.
sejak aku sem 1 sampai sem 6, baru skali aku tido sorang2 di bilik.
itu pun terpaksa..
Hebat kan saya..

Story Tiga

 R.I.N.D.U
yah!! Aku rindu dengan semua orang..
dan yang tersangat aku rindu adalah FAMILY aku yang nun jauh berada di
LD (Bukan London ok..LAHAD DATU)
Bila la dapat balik rumah nie?
Aku harap semua family aku sihat2 sahaja..
Dorang rindu aku ka tu ah?
hm hm hmm....
Wani..Muadz..Ayid..Anis..Akir..Aina..
kamu rindu ciksue ka?
Cik sue rindu kamu..
:(


Story empat

Aku tau aku seorang yang sabar
FULLSTOP.

No comments:

Post a Comment