Feb 21, 2011

"Cik sue syg Wani ? "

"cik sue..esok harijadi wani.."
Benda yang pertama dibagitahu setibanya aku di rumah kemarin..(skema)
*aku langsung tak tya pun..
memandangkan aku nie macik yang prihatin, maka..aku bertanya kembali..
"wani..wani..esok hari apa? "
dia menjawab :
 "hari jadi wani yang 5 tahun la..
dan aku terus bermonolog dalaman :
(ada hati mau 5 tahun..)
umur wani baru 4 tahun la syg 
(aku menerangkan dengan penuh tatatertibnya)
dan dia pun menjawab..
ohhhhh..4 tahun !!!!

oke..
merujuk kepada tajuk di atas, aku betul2 terkejut dengan soalan yang budak nie tanya dgn aku dulu...
"cik sue syg wani?" 
wah..aku terGAM-GAM seketika (pau, pinjam ayatmu k)
"Mestilah syg"
hehehehe...dan dia pun heppi.ndak tau la dia faham ka apa itu mksud "Sayang"
lama2 dia tau jg tu..

oke...
Hari ini 21 feb 2011
Jeng..jeng..jeng..
Seorang lagi budak kecik telah meningkat usianya..
"HAPPY BIRTHDAY MAZNI SYAZWANI"
yang ke 4 tahun..
Cik sue doakan semoga wani panjang umur, murah rezeki dan menjadi seorang anak/cucu/nephew dan kakak yang baik.
belajar rajin2 d sekolah tau..
(nanti wani dah tau membaca..sila la baca blog cik sue ni ok)
oke..kita tgk gambar pulak :
* Wani seFamily..Suka tgk adk muadz..

*yahh..potong jgn tak potong..adk muadz da lapar nie..(mukak copy paste)

*Kek Hazel Cheese made in SR..sedap gilak..

*terkiut pulak..ahahha..

*Ikhlas dr cik sue..hihihiii

*HAPPY BIRTHDAY AGAIN*
(^_^)

No comments:

Post a Comment