Mar 2, 2011

::Cuba kau cuba::

ehh..mcm lirik lagu faizal tahir kan..
mau aku nyanyi? TIDAK PAYAH la..
vokal aku masi oke nie w'pun lama ndak uji vokal..ehem3..
Tajuk utama di sini bukan pasal nyanyi2 pa segala k..
langsung teda kaitan..
oke..

Tajuk utama di sini adalah "Tanggungjawab si bongsu"
chehh..mcm smart plak statement tu kan.
kamu rasa tanggungkawab anak bongsu susah ka?
hm hm hm hm..
bagi aku TERsangat la besar..
kenapa?
adalah sebabnya..hmmm..
tapi tak palah..
kata orang,
 "usaha tu takkan berjaya tanpa tangga kn"
kalo aku guna liff bole? lagi cepat mau berjaya..
hahahaha
anyway.. Aku tetap sayang Hero dan Heroin aku sampai hujung nyawa aku..
Kata-kata mereka akan aku jadikan api yang membakar semangatku..
InsyaAllah...



* "Jangan biarkan mereka menangis kerana kegagalan kita
 tetapi biarlah mereka menangis kerana kejayaan kita"
*Your failures do not define you

Note : Tq Wanie sygs...

No comments:

Post a Comment