Mar 1, 2011

Geng..Pengembaraan bermula.

Assalamualaikum..
apa kabar? kamu sihat?bah..sama la kita..aku pun sihat walafiat nie.
nie aku nk berceloteh sikit nie..
nie cerita pasal trip ke pulau..
actually, lama suda aku pendam perasaan mau p pulau nie..tapi sygnya ndak kesampaian hajat ku ini..
coz tiada sapa mau ajak aku pegi..(aku pun sedih sambil menangis2 di bawah meja)
tapi ndak pa..hajat yang da lama terpendam ini telah tercapai secara tidak sengajanya..
Finally..aku sampai jugak ke pulau.yeahahhaaaa...
berjuta2 lemon aku ucapkan kepada sahabat baikku NIJA..aku rindu ko kawan..rindu yang teramat sgt..
ampun la kalau aku ada tercubit ko sampai lebam2..mcm ko ndak biasa kn..
apa yang aku ceritakan dgn ko mlm tu..harap ko diam2 ahh..kita2 jak..ok kawan? luv u so muchhh...
Tq jg kerana sudi menumpangkan aku dan kawan2 ku
hidup merempat d kediaman kamurang (nama tempat dirahsiakan,yang tau tu..diam2 ah..nanti kedapatan)
hmm..trimas jg di ucapkan kepada RORO..
tanpa dia..sapala kami nie..thnkz ahh cz sudi luangkan masa bersama kakak sekalian..
sudi membawa kami membuat lawatan sambil belajar ke 3 bijik muzium..ndak pena2 terfikir semua tu..
seriusly..yang muzium ke3..punya la ku terkejut..Eh..Muzium lagi..
brapa byk muzium ada d pulau nie?(aku bermonolog dalaman lagi) aku pun heran..
tp ok la tu..atleast dpt tmbah pengetahuan..(konon)..
tapi 1 jak hajat blom tercapai..
AMBUYAT.... :(
takpa..ada org janji jg mau bagi rasa next time..oke2..cukupla aku merepek...
Nie ada sikit gambar yang aku nak tayang sama u oll..
sila la jeles yea..
tadaaaa....
*dia nie la orang yang aku mau jumpa d pulau tu..

*Inilah dia sahabat baik ku..Noranija a.k.a Nijjjjjaaaaa..
sayang ko pren... 

*"Tak bole bergambar ya..beli baru bole"..punya la K*****T pacik tu..
tapi takpa..kami dpt begambar jg.neyh2..

* tak dpt bergambar dgn PM..dgn keta dia pn suda puas ati..
kan rosmiati (full name lg)

*Request : nnt kita mintak c abg A**** belikan k..
*yang nie pun aku nak sebijik ya syg..:)

*ni gambar mcm gmbar begaduh kn.tp semmat..aku suke..:)

*mukak kamu lg..aiyaaa...

*aku sukak tgk gmbar nie..semmat gilak (semmat pn bole gila) JAN JUAK kan.
aku maksudkan semmat tu kehadiran daun..mesti kamu perasan suda nie kn aku puji.

*ahaa..ni nah gmbar paling kiut di dunia penah ku jumpa.
semmat..mcm kaver majalah mangga..

*gmbar nie aku sukak..(puji diri sndiri lg..mestilah,sapa lg mau puji kalo bukan diri sndiri kn)
*aku hanya bermonolog dalaman..

*ahaa..anda kenal sapa kah di sebelah sy nie?kalau kenal..buat2 tak knl jak k..
(msti dia baca entri ni dan senyum sorang2)percayalah..lalalala..
neway...sukak tgk pic nie..TERKIUT nie dua2..(=

*roro...actually..gmbar nie bh yang semmat..sukak tgk pokok blakang tu..
bukan orangnya..semmat la pic nie kan..

*ahaa..ni plak masa kami nk berangkat ke kk..wahh..sungguh terharu aku.
ramai jg kawan2 yang sudi hantar kami ke terminal nie..
(ntah la dorg gembira ka sedih semasa menghantar kami balek)
terharu seketika..
ok..bye2 roro..bye2 nija..bye2 kawan2 nija..bye semuaaa...see u again..

bha..tu jak la gambar yang aku sudi tayang kepada u oll..diharap kepada sesiapa yang baca entri kali nie..
sila la jeles sambil hantak2 kepala anda di dinding k.
hajat aku ke pulau dah tercapai..lepas nie..aku akan cuba sedaya upaya aku untuk
memBUSYkan diri aku kepada study dan FINAL PROJEK aku..
ok..tu jak...lastly..
Pulau...akan ku jejaki lagi di musim akan datang..
Wait n see.....

No comments:

Post a Comment