Mar 6, 2011

~ i Miss my BFF ~

Assalamualaikum...

Apa kabar semua readers..
(wah.!!!.Mcm ada readers yang banyak pulak *terperasan seketika)
oke.. 
Tau ka apa tu BFF?
Boipren Forever? oh no no no..di situ anda salah.
BFF nie adalah singkatan utk "Best Friend Forever"

Masa skolah dulu2 nama kump kmi ni kunun "GEGER GROUP" -semmat kn namanya-
yang dianggotai oleh Sue, Nija, Siti, Yanie dan Sedah.
Aku rindu ohh dengan kamu semua..sangat2 rindu.
aku tau kamu pun mesti rindu sama aku kn.hihi
kamu nak tahu sapa dia?
jeng jeng jeng ~

Tadaaa...
*Ini aku..dia la nie c Suharni bt Amir atau dikenali sbg sue..wiwit..


* Yang nie plak Nooranija bt Abd Patta a.k.a Nija


* Yang Ni nama dia Hiryani Nurfadilla Bt sarman a.k.a Yanie


* nie plak c Siti Nazila Bt Ariffin atau dikenali sbg ketua geger ..kn siti kn


*yang nie plak nama dia Sharifah Syaidah binti Baheri atau dikenali sbg sedah.
(gummuk ko sedah)


*maaf la kamu yang lain ah.cz tiada dalam gmbar nie..
nie masa reunion tahun lalu..sapa suru kmu ndak ikut.
rugi..kan3.


Tapi kamu jgn risau..
*yang nie kita semua ada..hahaha..mukak2 kiut2 lg semua tu..
nie sebelum SPM berlangsung.mukak2 suci lagi tu..
 Neway..aku rindu sama kamu semua kawan..
Rindu mau lepak2 d tempat biasa smbil menikmati "bakso" dan "mee goreng"
nyaman ehh jika dikongsi bersama-sama.
Miss u oll.. 
muahhhhhh3...

*p/s : kalo ada cuti, sound2 ah sapa ada d LD.kita berenion lagi..hehehe..

2 comments:

  1. cursor pown spongebob!! bncik bey2..ahaha..eee tlg la ya...aku pki tdung2 baa...cm kobra seja...kmbang lg tuh!! haha...budu tul...bidak nya muka ku...tlg laa aku mohon buang la pixx 2...hahahaha

    ReplyDelete
  2. aaaha..kiut kn sponbob tu..mcm aku..hihii..
    alaa..jan la bh buang2..ndak best ahh...kiut apa ko d sana sesah..sumpah!!

    ReplyDelete