Mar 28, 2011

The Land of Hornbill (Sarawakian)

Assalamualaikum..
How are you?
Actually, Entry nie da lama aku nak tulis,
memandangkan aku baru dapat bahan yang hendak ditayang,
so, aku pun dengan bongkaknya mengupdatekan blog aku ini.
Cerita ini mengisarkan percutian aku  kami ke Sarawak 
pada pertengahan sem iaitu 29 Jan - 5 Feb (ayat skema)
Sekali sekala tak balik Home sweet Home LD (Lahad datu, bukan London) ,
apa salahnya.
Bila lagi mau jalan-jalan  mcm nie kan.
oke2, tanpa membuang masa, mari la kita sama-sama
menangga (menengok) gambar sepanjang percutian di Sarawak

KK - Miri - Bintulu - Sibu - Bintulu - Miri - KK

p/s : sila nangga gambar di bawah dengan penuh perasaan yang jeles oke.
one two three...

*eh,sikit lagi dpt raon s'wk.
ada masa, aku akan melengkapkan perjalanan pusing s'wk lain ari..

*Sampai Sibu disambut dengan banjir..I like...:)

*Kacak eh swan ya..sidak ya? hehee

*berlatar belakangkan sungei Rajang..

*Welcome to sibu.. di tengah2 round about..percayalah..

*Pintu Gerbang Sibu,..


* eh, saja ja..jangan risau..kmk selamat..

*ada gaya-gaya macho ka kmkorg?

* Nice2 posing..hihihi..

*ala-ala.HikHok...

*Kump nasyid..

* kmk suka nangga ya..

*Kacak ehh tempat ya..

*Mcm di negara china pulak kami masa nie tau.

Ehem..Ehem.. Ehem..
Pada masa tersebut,
Sempat jugak aku dikenakan oleh mereka..
sikpa2..
Sekali sekala mandi air Kicap..Bukan selalu pun kan..
anyway, Tq la sapa yang molah kedak ya..
aku mcm terasa mcm nak cekik2 kamurang satu-satu tau.
lain kali sebelum kasi kena tu, bagitau dulu k.
supaya sempat aku melarikan diri..hihihi..
" HAPPY BEBDAY "
aku ucapkan kepada diriku sendiri..
masi muda bah sy ni.. 

di bawah antara kekejaman yang mereka buat untuk aku..
!@#$%^&*($%^&!!!!

*cuba teka sapa? 

*walauapapun terjadi, aku kena kontrol macho..

*tengok la betapa kejamnya mereka mengerjakan aku..huuuuuuaaa..

*tapi, aku menten jua laa..sapa cakap merajuk tu ahh?
teda pun merajuk..

*Sambut besday dengan sebijik buah durian..nyaman ehh..

*kek yang comel..num tu mcm salah laa..bukan 12 ka?

oke2..cukup pasal besday aku,
slepas hampir seminggu aku d bumi kenyalang ni,
kami pun berangkat la pulang ke negeri di bawah bayu dengan perasaan 
yang sedih+gumbira+riang+ria+tawa+duka aku bawak balik ke sabah..

*Ada masa dan ada tiket murah lagi, kmk akan datang lagi ke cnun gik.

*selamat tinggal Sarawak...

*sebelum itu, jangan lupa bawak balik kek lapis sarawak yer you ol..

oke lah..
Aku takkan lupakan percutian aku d bumi kenyalang ni.
Berjuta-juta lemon di ucapkan kepada yang terlibat..
Tq yea..

Assamualaikum...
Chow chin chowww...


No comments:

Post a Comment