Apr 7, 2011

4 April 2011

Assalamualaikum...
"Setiap pertemuan pasti ada perpisahan"
"Setiap yang bermula pasti akan berakhir"

itulah perumpamaan yang pasti akan terjadi pada setiap insan.
oleh yang demikian, hargailah ia.
(baca mengikut nada melankolik ok)

Fulamak..intro tu..boleh melelehkan air mata ku.
ehem,main point di sini ialah 
Malam Pra Graduan Politeknik Kota Kinabalu
sesi Julai 2008
Malam itu, semua pelajar semester akhir Dip/Sijil  berkumpul
di 1Borneo Grand Ballroom..
(skema pulak ayat i ni tau)
mari kita tengok wajah yang terlibat..
*representative of DEM6

*Love you all laa ..

*kakak2 dan abang2 DEM bah nie.
*Bersama Miss Zara yang disayangi.. 
semoga 4flat la BI sem ni.
*Gadis-gadis DEM6 yang baik hati
*Jejaka DEM6 yang sporting gilak2.

*aku dan Mira
(kawan yang paling aku sayang,) 


*siuk2 aku begambar, ada pulak penginterprem d belakang.aishhh

ermmm..tu jak yang sempat aku tayang kat u oll..
malas la nak tayang banyak-banyak, 
Malu .. ^.*

ok laa..
semoga perkenalan ini terjalin salama-lamanya..
3 years knowing you.
Love you all...
muahhhhhh...

akhir kata dari saya,
"Majulah DEM untuk poli"
Salam...

No comments:

Post a Comment