Apr 30, 2011

Kebosanan Melanda diri

Assalamualaikum..
Aku menulis apa yang aku fikir.. aku meluah apa yang lahir dari hati kecikku.. 
aku menaip apa yang akalku benarkan. idea aku datang tak tentu masa.. kadang2 tu xda langsung... aku hanyalah pemblogger dijalanan, aku hanyalah penulis bila tanganku ingin menulis... aku hanyalah pembaca bila mataku tertatap pada sesuatu tulisan... 
aku tak dibayar apatah lagi untuk membayar.. 

TAAT ku inginkan, JUJUR ku perlukan, SYUKUR ku harapkan & SABAR yang memberi aku SEJUTA kekuatan..

KRITIKLAH bilamana aku TERlena...
TEGURLAH bilamana aku TERleka... 
NASIHATLAH bilamana aku TERpejam...
  MARAHLAH bilamana aku TERsilap..,
TAPI 
ajarkanlah & pandulah aku untuk terus tetap pada 
LANDASAN YANG HAKIKI LAGI ABADI... 
inilah 'jentera' yang lahir dari niat yang satu, 
fikiran yang tulus iaitu 
"HIKAYAT AKU KAU DIA DAN KITA"
yang penuh suka duka, pahit getir, masam manis dalam mencari erti 
HIDUPKU YANG SEBENAR...
aku tetap aku, yang berpaksi pada Yang Satu, bermonolog dikala perlu, bermuhasabah dikala perlu dan berhenti apabila dah tiba masanya....

[Perjalanan baru bermula]

No comments:

Post a Comment