May 10, 2011

Happy Holiday

 rasa macam nak jerit kuat2. nak cakap "saya DAH CUTI". 
hehe. rasa hilang semua stress yang ada masa study hari tu. 
bayangkan la nak exam semua benda tak bole buat,kena kaple dengan buku2, nota2..aishhh
study macam nak rasa gila. penat. serius study itu penat.
 tapi besa la kan. bersusah2 dahulu, bersenang2 kemudian.
 harap2 begitu la yee.. 
eh jap, kompius sikit, aku ni cuti ka atau saja2 cakap cuti..
hahahaha..
and for you information, i dah habes blajar kat POLITEKNIK kk yg paling best di dunia..
apa  lah nak buat ya masa cuti lama2 ni ( aku kategorikan cuti la k)
 actually i da start rasa tak tau nak buat apa. 
cisss!!  dulu masa ada kelas asyik terasa mau ponteng 
 Dalam lebih kurang 2 minggu ni, aku mau rehat puas2 dulu kat home sweet home yang hampir 6 bulan tak balik.
 Nanti baru pikir kan agenda yang seterusnya..
aku sebenarnya tunggu jawatan kosong jadi manager..boss..
harap2 ada lah..hihi.
 
Kawan2 selamat bercuti. ^_^
daku akan merindui kamu semua..
tapi dengan syarat..
kamu kena rindu aku jugak tau..


*Last day di poli kk dengan mengusung beg..huaa..sedey2..3 tahun aku kat cni..

No comments:

Post a Comment