Jul 27, 2011

Diam-Diam

Salam..
"Luar nampak lain, dalam nampak lain"
faham?? kalau tak faham, buat-buat faham jak la ok..
abaikan ..

oke..
ada kawan aku perasan dengan status muka buku aku..
hmmm..lek la shiela..mcm mana kau bole perasan ahh?
ohh, mesti kau silent reader aku kn..
rilek la kawan..tiada apa2 semua tu..

aku pun silent reader jugak..:p
oke, untuk pengetahuan kamu,kamu,kamu dan kamu..hei..kamu pun ok..
status fb aku tidak merujuk kepada sesiapa pun..itu just status saja2 aku letak.
kalau ada pun, faham-faham la. 
bukan ingin mencari publisiti ok,plis laa mlesia..sekadar meluah ok..
fb kan tempat meluah..

"kita manusia biasa,tak lepas dari melakukan silap"
(siapa kata peribahasa ni salah? up2u la..ada ku kisah?)
maaf terkasar, ini memang cara aku..

last word..
Hanya mampu berdiam.. 
Terima kasih segalanya...Terima kasih sangat-sangat..!.

aku tetap sayang kau!!!!
:(





No comments:

Post a Comment