Jul 25, 2011

Hurmm :'(

Hai readers..( hahaha..ada ka juga pembaca ku ni)

lantak la..
hmm..sejak dua menjak ni, ehh, macam hampir satu tahun la..
wah..sudah lama rupanya .. 
Alhamdulillah.. aku masih dipanjangkan usia..
aku taip entri ni bukan mahu tagih simpati mana-mana pihak oke..
terutamanya pihak Bersamamu tv3.no no no.!!!
aku hanya ingin mengisi masa lapang yang ada..
hampir setahun masalah " tekak oh tekak " ni terjadi dengan aku...
aku tak tahu apa puncanya..
kawan kata aku terlalu banyak minum air bergas,
oke, aku dah kurangkan..(tapi masih minum jugak)
kawan kata aku terlalu banyak minum air sejuk,
oke, aku dah kurangkan..(tapi adalah minum sikit-sikit)
asal malam jak, mula dia buat hal..
"batuk oh batuk"
maaf siapa yang terganggu disebabkan batukku..hahaha..
anggap jak ia ringtone msg ok..
hmm..tengs la kawan ya..
aku malas la mau layan sangat sakit nie..
kalau dilayan makin minta puji pulak..
ahhhh, biarkan laa..
oke laa..chow...
mahu jalan-jalan relese tension..
jom drift~
k bye..




No comments:

Post a Comment