Aug 25, 2011

Hello brooo...

Assalamualaikum..

peace yoo...wassupp my reader2 n my silent reader..
(ada ka juak,angkat kuku sapa reader aku?aku mau bagi kurma ni..)
kisahnya bermula macam ni..
suatu petang yang damai, 
semasa aku merealeskan ketensionanku ini, aku bersama enchek SD7395 F ku yang 
ku pandu mengikut had laju yang ditentukan telah meronda2 di kawasan tumpuan orang ramai,
tiba-tiba pemandangnku terhenti sejenak,
apabila melihat 3 orang lelaki yang baru habis shoping raya ,
eh, bukan terniat mau ngorat ok..
tapi hairan sebab mereka memasukkan sesuatu kedalam mulut mereka kemudian menyalakan mancis..
yezzzaaa..merokok la tu..
"Hello brooo...muka anda punya la macho,ala2 fahrin ahmad gitu..
tapi brooo, engkau merokok di siang2 hari la broo,di khalayak ramai lagi tu,apa guna tu broo..
puasa engkau da tinggal, ni kan lagi yang 5 tu..isk isk isk broo...sia2 broo..
hampir2 mau tackle, tapi...hm hm hm.. fikir sejuta kali pn susah la broo.
sory to say la broo, anda bulat2 kena reject..hahahaa
dan aku hanya mampu melihat sahaja..
dunia dunia..
kalau ya pun tak puasa, jgn la tunjukkan kepada orang lain,
 aku yang melihat sebagai sedara seumat,malu broo, 
eh brooo,kau ingat kau hebad la buat macam tu?
lu fikir la sendiri brooo,
mari aku ceramah sikit, tapi disini saja la broo ok..
"dunia ni hanya sementara saja la broo,janganlah tunjuk hebad di muka bumi ni broo,
dan janganlah sombong dengan nikmat yang diberi"
opsss..cukup sampai di sini saja la..

so, renung2kan lah ya..peringatan kepada diri sendiri,.
maaf la kalau ada terkasar..
hari raya nanti aku mintak maaf...


*uisey,mcm kuat la pulak aku berspeaking hip hop ni tau..
hebad3x..ya,saya hebad..
muka ganas, tapi hati kiut...
rock,rock jg ya broo, tapi yang 5 tu jangan tinggal.
tak macho la broo
chow dulu la broo...
Assalamualaikum..



2 comments:

  1. saya dh baca .bak mai kurma... cepat..!!! hahahaha
    malukan ja.. dh trang2 xpose..

    ReplyDelete
  2. hahahaa...ada ni.kurma yusuf tayub..hahahaa

    ReplyDelete