Aug 17, 2011

Kad Raya....

Assalamualaikum..

Raya lama lagi.tapi aku tiba-tiba terpikir pasal kad raya..
hmhm..

Kali terakhir aku dapat kad raya tahun lepas,
ada orang tu siap sisip di pintu bilik aku lagi pagi-pagi sebelum pegi kelas..
(biasala campus life,ada peminat misteri)
siapa la orang tu kan Biut membiut?
kira tahun lalu aku dapat banyak jugak la..
(orang berpengaruh katakan).
tahun ni aku dapat kad raya lagi ka ya?
Siapa-siapa yang sudi bagi aku kad raya???
sila pos ke rumah aku sekarang..hehe
kalau boleh bagi yang kartun2 k,
tak pun yang ada bunyi lagu raya tu..huhuhu.:)
aku lebih suka baca kad raya daripada sms raya..
Kad raya boleh simpan buat kenangan,
sms boleh di padam...iskiskisk..
harap-harap tahun ni dapat lagi.:)
ok la..penat jari jemari ni menaip.
salam..

Mood :: menunggu abg posmen menghantar kad raya untuk ku..ouhsemm...


2 comments:

  1. baru nak bt entri pasl kad raya.. yeah..kad raya lagi best dr sms..terharu dapat kad raya..

    ReplyDelete
  2. tahun ni blm dpt kad raya lg la..hmhm

    ReplyDelete