Aug 21, 2011

Kenapa seorang ibu boleh menjaga 10 orang anak, tp 10 orang anak tak boleh menjaga seorang ibu?


Assalamualaikum.

semasa berjalan2 dari satu blog ke blog lain, aku pun terjumpa la satu blog ni yang dia punya N3 membuat
orang yang baca akan tersentuh..contohnya aku.

Tajuk entry yang sangat panjang dan sangat mengandungi seribu satu maksud tersirat.
Sekadar renungan bersama. 
Sayangilah ibu sementara dia masih ada
















Renung-renungkan lah... :'(


4 comments:

  1. rasa tersentuh bila bc articel ni....kdg2 kita terlupa so elok ingat mengingati...tq sue

    ReplyDelete
  2. ya miss..kdg2 kita lupa semua tu..so,hargailah apa yang kita ada sekarang.kan3..;)

    ReplyDelete
  3. sbb tu ckgu ckap 'jaga ank kmbing lg snng dr jga ank sndri'

    ReplyDelete
  4. ahaa..betul la tu.jg ank sndiri byk sgt karenahnya yg kita kena ikut..

    ReplyDelete