Aug 27, 2011

My bestie..:)

Salam...

sekali lagi, siapa reader aku? angkat kuku, aku nak bagi ho ho holiks..
:)
oke, direct to the point, 
bersamaan dengan 27 ramadhan,
kump geger telah membuat satu perjumpaan.
alaa,berbuka puasa bersama,bukan selalu pun.
lama tak jumpa mereka ni ..
sebenarnya N3 kali ni atas permintaan..
aku dipaksa tulis oleh mereka2 sekalian..
tapi takpa, aku redha..

Nak tahu sapa mereka?
<3 Yanie,sedah,ct,nija,sue <3
Geger group
tengs jurukamera.. 

*no komen la senah,peah, jah...
*miss ct..<3 cayang ko..
 *orang yang ambik gambar ni adalah PENJELES kan senah..
 *yes..senah tiada dalam gambar..hahahaa
*Miss you oll..

saya sayang kawan2 saya..
Rindu dengan kamu semua.
lama tak lepak2 macam nie kan..:)
neway..
aku ada lagu untuk kamu..nah,..
"Sahabat untuk selamanya
                                                              Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanyaa€
Selama-lamanyaa€..setiaa€~~ "

ok la..tu sahaja aku nak tayang kali ni..
daaaa~



No comments:

Post a Comment