Aug 7, 2011

Secret itu tetap rahsia



Salam 7 ramadhan
aku mahu meluah dengan en.blog aku ni...
tiada tempat mahu meluah lagi selain c blog ni.
seriously,
semakin hari mcm makin lain baa.

bukan aku tidak suka ka apa,
tapi kenapa tiba-tiba mcm ni?
...
''Apa-apa pun, bagi peluang untuk mendengar penjelasan,
kalau ada masalah cuba bawa berbincang,
dengar pendapat masing-masing  dulu,
percaya atau tidak belakang kira"

hmhmmm...
aku mau yang mcm dulu.
yang selalu happy jak tiap hari.
janganlah berdiam mcm ni.
sampai bila mau mcm ni???


hmm, 
aku yakin, mesti lepas ni kita akan jadi renggang,
tapi kalau boleh, aku tidak mahu..
sebab aku tidak sanggup..
sebab, rahsiah itu!!

"aku mahu belajar untuk faham orang.
bukan semakin tidak kenal orang."


mood: tiada mood, cuba membusykan diri beberapa minggu ni.


No comments:

Post a Comment