Aug 11, 2011

Tiba-tiba TERindu..

Assalamualaikum

Salam Ramadhan 1432H

hmm..
Tiba-tiba la pulak terindu dengan suasana puasa di poli.
Terindu Ramadhan la pulak.
Tiga kali aku puasa di poli masa tu aku sem1 sem3 dan sem5

Sahur time :
yaa..aku adalah orang yang paling..paling..paling malas mahu bangun..
hanya mampu meneguk segelas air dan sebiji kurma. :) ok la tu.

Sungkai time :
 yaa,,ni paling aku tunggu..pelbagai menu bertukar-tukar tiap hari.
wahhhh...
paling rindu berbuka dengan kawan-kawanku...
Neneng..mang..ain..sem-sem..dan kee
menu wajib : Teh ais..dan bermacam-macam lagi.



dan rumet-rumet angkat sekalian
Papau..Fyda..Rud..
berbuka puasa mesti duduk tempat masing2..
menu wajib: Ais..coke..nasik goreng..tomyam (c papau)..cucur pisang (pisang goreng),
cucur cempedak (kalau tiada merajuk dan tido la...ehemm...ayat sapa tu ya)
pari bakar,ikan bakar,sayap, ayam golek (yang menjadi idaman)..wahh

Terawih : 
ahaa..ni aku tidak akan ketinggalan..
rugi siapa tak pegi..

Solat Sunat AidilAdha:
ahaa.. ni masa aku sem1..tak pulang raya..terpaksa beraya di poli..
huaaa..sedihnya mendengarkan takbir raya di PI..
hanya mampu menatap wajah rumet dan kawan2 yang ada..
ramai jugak yang tidak pulang beraya sebab keesokannya harinya final exam.
orang beraya aku strugle study..COBAAN !!!!



dan ada kisah lucu terjadi di pagi raya,
aku dan kawan-kawan terlambat untuk ke PI untuk solat sunat raya..
hampir masuk rakaat ke-2 baru kami sampai diPI.nasib sempat kejar..
hanya gara-gara speaker PI rosak.
isk isk isk

wah.
seriously..
aku rindunya suasana di poli..

The end...






No comments:

Post a Comment