Sep 13, 2011

"Di kala Bosan"

Assalamualaikum

SKYPE
yaaa..sudah hampir 3 bulan aku tidak berskyping..
Sebab??? ala,tiada orang sudi skype sama aku..
its oke..
Tadi semasa aku mengonlinekan diri ini,
seorang budak kecik yang bernama wani telah menelefon aku untuk meluahkan rasa rindunya..
aku tak tipu, nthen dia ajak vid call (skype)

*Cik sue rindu budak kecik ni

ni la budak kecik tu, bercakap mengalahkan orang tua.
balik2 menasihati aku supaya jgn nakal2 di rumah..
padahal cik sue ni yang patut nasihat dia jangan nakal2 di sekolah..
Tadi aku mengadu dengan dia,yang anis gigit kaki cik sue,
dia cakap :
"cik sue sabar ya, nanti wani balik kg wani cubit anis tu,cik sue jangan nangis lagi ya"
fulamakk..macam otang tua bagi advice.
hehehe.apa2pun, cik sue sayang sama wani..
ok la ..tu saja aku mahu merepek malam2 buta ni..
k..
As salam.

Mood : lama tak skype dengan orang tu..hm hmm



No comments:

Post a Comment