Sep 29, 2011

Lagu Rindu...:)

Assalamualaikum sekali lagi di hari khamis..

Perghhh..hari ini sangatlah bosan..walaupun jadual hampir padat.. mahu membuta pun ada jugak..tapi kasihan c rumet, tiada teman kalau aku beradu sebab rumet yang dua orang lagi tu tak balik2 lg.hmhm.. Seperti biasalah, kalau tiada kerja nak buat, terpaksa la mengonlinekan diri dan berjoging2 di blog tersayang nie..kebiasaannya  aku akan layan lagu yang ada d lappy ni.. pasang kuat-kuat sampai orang marah..(hahaha,..tak kuat pun, sebab lappy aku tiba2 jadi bisu, terpaksa guna headphone..takpa, esok pc fair d 1B, mula la nak list barang mahu di angkut..*tiba2 lg pc fair..)..tapi sometimes aku dengar lagu yang sedih-sedih sampai aku sendiri boleh menangis . nampak tak macam mana sensitifnya aku ni.Terutamanya lagu kat blog aku ni.. hmhmm..dengar berjuta kali pun tak kan bosan..*lagu ni mmg berjodoh la pulak dengan aku, asal bukak radio,pegi shoping komplex mn2, ada jak lagu ni..
betul2 mengingatkan aku kepada someone..hmmmmmm
setiap lagu yang aku dengar tu ada kenangan disebaliknya . ada lagu aku saja2  nak nangis sebab aku feeling sangat dengar lagu tu haa. Touching kan..ala, macam anda  tak pernah nangis kan bila dengar lagu? hihi.
oke, ni pulak aku nak bercakap pasal pelanduk dua serupa..selama aku d sini, aku telah terjumpa ramai orang..dan ada yang seiras dengan orang yang aku kenal..
ala,kat dunia ni kan kita ada 7 org  yang seiras denga kita..?hmhmm..
dan salah satu orang yang seiras tu adalah orang yang aku sayang...tak sangka di poli dia ada,
dan di ums ni pun dia ada...dan kami satu kelas untuk subjek Bi. mereka mmg sama,bg aku la..takpa..atleast boleh lepas rindu walaupun bukan dengan org yang sebenarnya..
.seriously,aku rindu sangat2 dengan orang tu...dan baru2  kami pernah terjumpa ..walaupun sekejap, skurang2nya, rindu tu terubat la sikit,..
"Ya Allah..sampaikanlah salam rinduku kepadanya"



No comments:

Post a Comment