Oct 16, 2011

Busy konon..

Assalamualaikum..


Sekarang dah masuk minggu ke-6..
masuk sebulan sudah aku menjadi mahasiswi Universiti Malaysia Sabah (UMS)
soo far, boleh la jugak.. hmmmm
ada 2 minggu lagi Mid term..
seriously, aku belum prepare apa-apa lagi,.
mana mahu buat revision..mahu catch semua pun, rasanya macam tak sempat..perghhhh
assignment yang berlambak lagi..majoriti kena hantar dalam minggu ke-10 (sebulan lagi la)
walaupun kelas aku banyak yang free, tapi mencari bahan2 tu, memang susah..
bukan mcm di poli dulu,taip2 ..jumpa..semuanya di hujung jari..hmmm..i miss poli..:(
ni tak, semua kena kuatkan diri untuk mencari bahan2 esaimen tu..
Mahu balik rumah pun tiada masa..
dulu di poli, tiap2 minggu boleh balik..sekarang,sebulan sekali la nampaknya..
aku rindu wani kecik..rindu muadz...
banyak sungguh perbezaan poli dengan universiti ni.
kena kuat la nampaknye..
yeah...lagi 3 minggu cuti..tak sabar mahu balik rumah..
home sick sudah nie..
ok la..itu saja coretanku kali ini..mahu sambung buat research..
pftttttt!!!!!!!!!!!!!!

*oh yaa..sejak 3 hari nie...aku keracunan makanan..sungguh memilukan diri ini..
This is the worst that i ever face it...im pity.. (--_--)
*kepenatan dari pulau kemarin masi terasa lagi..
(@_@)
im busy..:(






4 comments:

  1. gd luck dear,wah study kat UMS,tahniah...grab peluang ni sebaiknya.....^^

    ReplyDelete
  2. hehe..tengs ya...wish me luck here..

    ReplyDelete
  3. waaaa.. jooo cumil pic kau arrr biar panat! hahaha.. btw, pink jooo tema mu!! hahahaa

    ReplyDelete
  4. ahaha..makseh la joo...cz memuji..ahahaa..pink laa bah..apa lg...bukan selalu pon..:)

    ReplyDelete