Oct 5, 2011

InsyaAllah ~


Assalamualaikum...

D.O.W.N !!!!!
sejak beberapa hari ni, itu la yang aku rasa..
.....
ia macam satu beban yang amat berat yang tidak pernah aku pikul selama ni..

aku tak tahu ..
aku bingung..
aku blur..
dan
aku down

tapi,
aku ada kawan2 yang baik.
dan kawan-kawan yang telah bagi aku advice tu, 
terima kasih banyak2 yaa..
aku bangga ada kawan mcm kamu..
saat2 aku down, kamu ada..
saat2 aku hampir nangis pun kamu ada..
terima kasih banyak2 ya kawan..
aku hampir-hampir buat keputusan yang salah..
memang betul apa kata kamu tu..
nasihat kamu tu aku amat hargai dan akan aku ingat sampai bila2..

"Tuhan kuatkan aku
   Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati
Pertemukan aku dengan Mu"

sesungguhnya, kita memang tidak dapat lari dari masalah.
kita kena berdepan jugak walau apa pn yang terjadi..
sebab itulah realiti kehidupan..
di sini, aku telah belajar banyak benda,
semua mengenai kehidupan .

"Jika kau down,ingatlah wajah kedua orang tua mu" 
insyaAllah..
aku tak kan sia-siakan harapan mereka..
Tanggungjawab perlu digalas..

*i rely2 miss both of you...<3



No comments:

Post a Comment