Oct 21, 2011

Tatau nak ltak tajuk ape..

As salam..
hari ni hari jumaat..
yeahh..gud2..hari cuti untuk aku..
tapi, bukan cuti yang cuti biasa2 tu..
kali ni aku cuti dan aku terpaksa bertapa di Library satu hari tu..
*rajin la sangat,...
perghhh..rajin kan aku..ulat buku opss..ulat laptop la katakan..
apa tak nya, assignment sedang beratur panjang untuk disiapkan..
alhamdulilah, satu dah siap...kurang sikit beban,..tapi ada banyak lagi kena siapkan.
mana mau buat rvision lagi..almaklumlah,
midterm is around the selekoh..
satu hapa pun aku tak tau lagi..
apa nak jadi lepas nie, tak tahu la...
aku betul2 kebingungan sekarang nie..
study dah comform la buat aku stress..
ni kan lagi masalah tu..
fuhhh..
bila nak setle tak tahu laa..
*kalau boleh, aku nak hilangkan ingatan utk tidak fikir hal tu lagi..
aku tak suka bila ia muncul balik..
macam mana caranya pun aku tak tahu..
arghhhh...
hey trouble, go awayy from me laa..!!!!!!!!!









1 comment: