Oct 3, 2011

Untitle~

Assalamualaikum

Tahukan anda???
Bahawa pemilik blog ini sedang dilanda Kestresan yang teramat sangat...
stress study  t_t....!@#$%^&*(!
aku betul2 kusut dngan study aku sekarang ni..
"bagai langit dengan bumi" semasa aku study di poli dulu..
sangat2 besar jurangnya...
(dua hati)
ditambah lagi dengan masalah dalaman..
Huhhh...
W.T.F (wlcome to facebook)
Masalah is trouble...double trouble..
boleh kah kita lari dari masalah??
macam mana caranya???
Kenapa aku selalu teringat benda tu??
dan bagaimana caranya untuk melupakannya??
semakin difikir semakin sakit..
biarkanlah masa yang menentukan segalanya...
this statement ahh...betul2 buat aku bingung ..
bingung dengan keadaan sekarang..
apa bah sebenarnya nie? 
silent is better...but, how long???
oh yaa...
pengganti?? 
fyi, 
kalau aku dah kata tidak...tidak laa..
ur never be replaced!!!!!!!

i need someone to share !!!!!!
*Peace pada kedamaian yang telah hilang..


No comments:

Post a Comment