Nov 17, 2011

Berehat sebentar

Assalamualaikum

Hoyeah~
Midterm sudah habis..barulah aku rasa lega sikit..
*walaupun masih hanya ada 1 lagi test 
 (Etika & Akhlak)yang belum setle dan sepatutnya sudah setle ,tapi kelas batal masa tu..
purghhhhh (gaya ala-ala matluthfi)
so, minggu jadi budak rajin aku kasi pause dulu..
later-later aku play balik..maybe sebulan akan datang..:)
sekarang kena fokus pada presentation dan assignment..
assignment sudah semestinya ia tidak boleh pause-pause.
kena play sepanjang masa, tapi aku suka kasi pause dia.hahahahaa
atleast ia siap okey..
 ~aku walaupun malas, tapi dalam diam aku ni rajin~

*pastikan selepas ini tiada kerja-kerja last minit..

oke lah, mahu rehat puas-puas ni..
tapi sebelum tu, aku mahu promot boifren baru aku..
"Matluthfi"
(search la di youtube,dan tengoklah semua video dia,sangat-sangat best semuanya!)



No comments:

Post a Comment