Nov 18, 2011

Dua bulan berlalu

Assalamualaikum...

Genap dua bulan aku berada di bumi
UMS nie..
so far, kehidupan memang sungguh mencabar..
Diri ni kena pandai-pandai bawa sendiri,
u rajin, u akan rajin, u malas, u susah..
sendiri mahu pikiaq noo..
so, pilih la mana yang terbaik untuk diri sendiri.
perjalanan masih berada di permulaan, so..  masih panjang lagi untuk dilalui..

p/s : kali ni aku mahu tulis pasal kehidupan baru di sini..
kalau sudi baca laa.tidak dipaksa..kalau malas, nampak button X di atas sebelah kanan, 
klik saja jika mahu..

Kehidupan bermula seawal pagi..
walaupun kuliah bermula jam8 pagi, tapi, aku kena turun untuk beratur menunggu bas seawal jam6.45 pagi
(purghhh..awal sungguh kan, budak kampung lain tak jugak mcm kampung kami ni,
penghuni sangat padat (_ _") 
dan masa aku di poli dulu pun tidak macam nie..kelas jam8, datang kelas jam7.55am )

Isnin (monday blues)...semua orang tidak suka dengan hari isnin..
tapi, aku suka..sebab hari isnin kelas aku hanya ada dua.. 
8 pagi dan 7 malam.. 
hari selasa pun sama.. cukup bahagia aku rasa..
hari rabu dan khamis pun mcm tu jugak, cuma aku ada kelas petang (LAB jak pun)
jadual untuk dua hari ni sangat pack..jam 8 pagi sampai jam 9 malam..
(untuk pengetahuan anda, aku hari-hari ada kelas malam,memang penat..
sumpah sem depan aku tak mahu ambik kelas malam lagi..cari kelas lain selain waktu malam (_ _") )
dan paling bahagia aku rasa adalah hari jumaat..sebab jumaat tiada kelas..im free..
hoyeahhhhhh~
Begitulah rutin harian aku selama aku berada di sini untuk semester/Tahun ini..
di harap aku tabah menghadapi semua ini..

Kepada adik-adik ku @ my Mariner's classmate
 (ya la,kan aku paling muda dalam kelas)
TengQ la ya sebab kamu banyak bantu aku dalam bab-bab study ni,
banyak support aku..
sebab kamu tahu jugak kan, bidang nie adalah baru bagi aku, 
so.. aku memerlukan pertolongan anda2 semua..
so, tengQ sekali lagi yea adik-adikku yang baik hati..


Hoyeah..
 *miji, baru aku perasan, Aizat (yang penyanyi tu ada iras2 kamu la)
 *biru itu marin
*amboi amboi korang...suka nampak main air..


*Gambar ini diambil semasa family day SST di Karambunai bulan lalu

oke lah, sampai sini saja cerita aku..memandangkan aku sangat penat hari ini,
sebab harini tiba-tiba perasaan tak betul datang..balik dari 1b jalan kaki ke kampung..
perghhhh..senaman konon...senaman la sangat !!!
ok..assalamualaikum..
Zzzzzz (--_--)




No comments:

Post a Comment