Nov 4, 2011

hoyeah~

Assalamualaikum..
Hoyeahhh..Akhirnya ..
Im Home.."rumah manis rumah"
setelah dua bulan aku merantau di ums ..akhirnya mid sem break muncul jua..
walaupun seminggu, aku tetap hargai.
Assignment ,Lab report, midterm abaikan dulu..(^_^)
aku mahu bercuti dengan tenang kali nie..
yang penting kita Enjoyyyyyy~

kepada kawan2 mariner's 
Selamat bercuti korang semue..
Kepada yang balik,selamat bercuti, 
kepada yang stay ums,
korang jenjalan la round sabah ya..
Sabah is sooo NICE!!!!!!!!
"Boleh bah kalau kau"
aku tak dapat lagi temankan korang sebagai guide macam haritu.
lain hari kita jalan lagi bah..oke bah kan bah..:)

*untuk Noor Amira a.k.a my dear, anda dah berjaya menghasut sy untuk melayan lagu2 jepun..
siuk bah jugak tu..:)
*untuk Sila,fifi, dan sheet(rashid), nanti kita makan itu phylum lagi ya..
*Emie : i miss u sayang..<3
see u all after sem break...

p/s : jangan lupa study untuk midterm.aku duduk sebelah korang k..lepas tu boleh la aku tolong
semak jawapan korang samada betul atau salah nnt..:)
muaaahahhhahaa...
::Happy Holiday Mariner's::


*muka2 loya-loya selepas balik dari laut..



No comments:

Post a Comment