Nov 23, 2011

Let me talk something about TENSION

Assalamualaikum..
manusia manusia ouh manusia..
manusia seringkali dikaitkan dengan STRESS dan TENSION
eh,ada beza ka ??hmm,lantak la...tiada masa aku mahu buat research..ingat ni phD??
*abaikan..
TENSION..BENGANG..STRESS
dan yang sewaktu dengannya..
hah,itulah yang aku rasa sekarang ni..
siyesly, aku tidak pernah merasakan keSTRESSan sedemikian..
aku tiba-tiba blank..tidak tahu apa harus aku buat????

first , assignment yang tinggi menggunung..
gara-gara suka postpone..nah, ambek kau..
bukan aku malas ka apa, tapi......hmmmm
suda..alasan tetap alasan..
second, LAPPY kesayanganku...aku sungguh speechless ..
speechless buat kali ke-5..
kalau lappy suda buat hal, assignment aku macam mana mahu siap???
segala2nya bergantung pada laptop tu..
dia lah nyawa aku..
assignment yang bertimbun aku susun cantik2 dalam folder tu..
tapi......urghhhhh!!!!! kenapa masa ni KAU buat hal hah??
masalah ditambah dengan masalah
aku betul2 T**s**n...
Third, printer kesayangan aku pulak buat hal..
macam mana aku mahu print nota-nota dan assignment segala ni?
urghhh....pelis la ya..
Minggu depan aku kena present  semua kerja2tu..!!!!!!!!!
AKU BLANK !!!!
tidak dilupakan Henpon aku pun buat hal..adui, kenapa semua berlaku dalam masa yang sama??? urghh..dugaan dugaan dugaan!!!

#tadi masa hantar miss lappy masuk wad di karamunsing,aku macam tiada hala tuju lepas tu..
aku tidak tahu apa mau buat..dah la jalan sorang-sorang..arghhh!!bengang la..nasib kelas harini batal..
tq la prof.lain kali batalkan selalu!
tapi, malam harinya pulak..aku ada MIDTERM etika dan akhlak..
sudahhhh..dah la aku blank, aku langsung tiada study untuk test mlm tu..
esei yang merepek mcm budak darjah 1 buat..aku rasa diorang tulis esei lagi hebat dari aku..huhh!

jadi sekarang aku tidak tahu apa tindakan yang patut aku lakukan..
any suggestion plis???
a.s.a.p


cerita sampingan ~
semalam masa perlawanan Malaysia vs indon,
perghh..tersangat la best..lepas kelas malam tu,apa lagi, singgah cafe ikut 
untuk menyokong harimau malaya...
macam terasa berada dalam stadium..punya ramai student..
bagus2..semangat mcm ni kita mahu..
bersama my sayangs setelah malaysia menang...


FULLSTOP !



*I NEED EU NOW sebab aku tahu kalau kau ada,segalanya akan jadi oke !
i miss eu  !


No comments:

Post a Comment