Nov 25, 2011

Sendiri lebih baik

Assalamualaikum..

aku rindu dengan laptop ku..sudah seminggu dia terlantar di wad.
so, assignment ku semakin tinggi menggunung,,adui..seksanya..
due date semakin dekat..exam apatah lagi...hmmmm

oke, back to topic..
"alone is better"
sejak kebelakangan ni, aku selalu berseorangan..
bukan aku menjauhkan diri dari orang, 
tapi kadang2 itu yang terbaik..dan kadang2 ia tidak baik jugak..
hmm,bergantung la..
selain itu juga, aku mahu kurangkan bercakap..
bercakap bila perlu..chehh...
so, siapa yang terperasan aku tiba2 jadi pendiam,
maaf la ya, mungkin aku tiada idea mau bercakap..
or mungkin aku tiba2 jadi pemalu.(pemalu ka??)
tapi, aku memang pemalu pun.

"biar kita susah,asal tidak menyusahkan orang lain"
oke,memang pun betul pepatah yang diciptakan oleh
masalah kita, biar kita settlekan sendiri tanpa melibatkan orang lain.
itulah yang terbaik..tidak semua orang boleh selesaikan masalh kita,
kadang2 tambah masalah pun ada juga..
bagi aku, sekarang ni, aku lebih suka pendam masalah sendiri
daripada menceritakan dengan orang lain..
kalau tidak tahan,hmmm  nangis la jawabnya..
itulah yang terbaik ..hati boleh tenang sedikit..
ramai orang bertanya, muka aku ni macam tiada masalah..
terima kasih kerana berkata sedemikian..
aku memang tidak suka menunjukkankannya pun..

oke lah, masa untuk menyambung membuat assignment..
doakan aku supaya aku dapat siapkannya sebelum due date..

*i miss eu ~
p/s : need someone to sharing pliz!!!





No comments:

Post a Comment