Nov 20, 2011

Tak tahu apa tajuk yang sesuai

Assalamualaikum
hello readers2 sekalian...
(perghhh,ada ka jugak orang yang sudi baca blog aku nie?terpulang la ..)

.:: R>I>N>D>U ::.
apakah itu?
kata omputih, Rindu tu bunyinya macam nie 
"... you wish someone or something that is no longer with you or close with you or to be with you..."
uisey, terspeaking la pulak..ala,kalau susah sangat mau faham, maksudnya lebih kurang macam nie :
"... kita rindu bila orang yang kita sayang tu kan, walaupun dia jauh,tapi.. dia sentiasa dekat dihati kita..."

dan..
RINDU itu jugak adalah satu anugerah
tapi RINDU itu akan jadi lebih indah JIKA orang yang kita RINDU tu kan.,
sebenarnya RINDU kita jugak..
waaaa..so suwetttttts~
sewettttts la sangat !

hmmm..aku selalu rindu orang tu..,tapi adakah orang tu ??? oke fullstop !
biarlah aku sendiri saja yang tahu!

:: ...bila kau rindu pejamkan matamu..dan rasakan a a a aku... ::
"aishiteru"
*Kan ku jadikan kau kenangan yang terindah DALAM hidupku ~

lastly aku mahu bagitahu..
aku rindu sangat-sangat dengan kau..
Tq ya..
::speechless::

ok lah ..cukup la sampai sini..
ada masa aku sambung mengarut pulak ok..




1 comment:

  1. rindu, rindu, rindu...!!

    besh ny kalo ada rindu kita kn.. gula2 sgt, mcm gula2 kapas.. hehee :D

    ReplyDelete