Dec 7, 2011

2.02 am di hari Rabu

Assalamualaikum..
Semakin hari..aku terasa diriku semakin D.O.W.N
ahh..apa nie????
well, seperti biasa,roomate2 yang lain sedang di buai mimpi dan aku lah org yang terakhir bergaja  berjaga pada malam ni.yes yes yes..
semakin hari..aku semakin aktif di tengah malam. kenapa ya?
 (sebab aku sedang buat assignment la dan study  ^_^   )
[sambil ditemani earphone kesayangan mendengar lagu2 yang jiwang2]..
perghh..jiwang la sangat...
oke, aku mahu bagi tahu ni, assignment SBP (Sains Bumi dan Planet) aku sudah siap. 
hoyeay~
aku masi blur, kenapa aku mesti study subjek nie..hmmm
so, fokus pada assignment yang seterusnya yang sedang tunggu giliran 
berbaris macam aku pagi2 berbaris tunggu bas ke kelas. (_ _") hahaha


ASSIGNMENT is kILL my SLEEP TIME and DESTROY my SWEET dReaM !!

*cuba membusykan diri dari fikir benda-benda yang tidak patut  difikir pada masa nie.


Final exam is around the SELEKOH
So, aku mahu Fokus Study..
encik MALAS..pegi main jauh2..
dan encik RAJIN ..jom study sama-sama..

"Kejayaan Tidak datang kepada MANUSIA yang LEKA"
jadi....
perjalanan SERIBU batu bermula dengan LANGKAH pertama......


*6.56pm 6 dec 2011 dalam dewan kuliah Etika dan akhlak
sajuk eh..mcm dalam peti ais

*Mistake MAKE perfect !
hm

No comments:

Post a Comment