Dec 20, 2011

aku insomnia lagi

Assalamualaikum..
wah..sudah 2jam15minit masa berlalu melepasi pukul 12 tengahmalam..
(jam 2.15 pagi la)
aku insomnia lagi.. tidak dapat tidur..
bukan apa,aku cuba sedaya aku untuk study..
sebab pagi nanti jam 8 aku ada Final test S.B.P
(Sains Bumi dan Planet)
pergh, Subjek killer yang pernah aku study selama ni..
see my lovely meja study..
hmmm...Tidak terkata-kata..
btw, aku cuba sedaya upaya aku..
macam lagu Bondan Prakoso tu,
::coz everything’s gonna be OKAY::

insyaAllah

*Hoyeay, hari ni last kelas,lepas ni boleh fokus study..
dan countdown balik rumah manis rumah..
Tidak sabar mahu melepasi 16 Jan..

Mood : STRUGGLE STUDY.. STUDY HARD AND HARD AND HARD again..
STUDY SMART KEMUDIAN :)
Assalamualaikum

::sambil layan najwalatiffCartaHati::



No comments:

Post a Comment