Dec 15, 2011

Assalamualaikum...

^_^

Tepat jam 1.21am bersamaan dengan pertengahan bulan disember..
okey, direct to the point..
Kemarin (rabu, 14 dec) macam biasa la, aku tiada kelas seharian,
tapi, malam tu aku ada presentation TITAS...
mengikut perancangan yang di buat sebelum tu, aku dan sorang kawan ni (Ruzimah)
mencadangkan untuk jalan-jalan sambil melawat Politeknik kk yang tercinta.
akhirnya hajat tercapai.. hoyeah.. 
siyesly, aku memang rindu dengan suasana poli yang hampir setahun ditinggalkan..
seterusnya mencari orang yang mahu di jumpa..
Sharifah Shahirah a.k.a macek Era...
nampaknya dia sedang busy dengan kerja dia..tapi, demi kami, dia sanggup tangguhkan kerjanya..
(busy la sangat,padahal busy bersenam dengan budak2 MSK, dan kami pun terjoin la dgn aktiviti budak MSK tu)
*bersama org kuat poli ^_^..dalam dewan refflesia..:)

Seterusnya, kami jumpa Miss azreen ..
lecturer yang sporting..
walaupun sekejap,atleast jumpa jugak..isk, tak aci,..sebab aku ada kelas malam ..
takpa la, lain kali kami dtg lagi sebelum habis sem ni..Boleh kan miss..kali ni kami bagi tau awal..
selama ni slalu buat kejutan kan..hehehe..
btw, thankz dengan "ayam yang terTRANSFORM jadi udang"
Alhamdulillah...

*Kata-kata ini masi terpampang sampai sekarang..

ok..ada masa, aku akan melawat poli lagi..insyaAllah..
Assalamualaikum




No comments:

Post a Comment