Dec 25, 2011

Focus dulu kejap beb...

As salam..
Yeahh..Study week dah mai dah..
so, dah nama study week kan, kena la study, bukan pergi berjoli sana sini..
(eh, mcm pantun pulak)
Study week bagi aku adalah masa dimana kita refresh segala yang kita belajar 
pada semester ni..
tapi, kali ni aku mmg kurang focus untuk study.. 
no need to say here..Fullstop !
so, untuk menebus balik .. aku TERpaksa strugle masa ni..
hambek kau sue..
nevermind, 
"Everything is gonna be okey"
perasan tak, lately ni aku suka guna statement di atas..
ala, kata2 semangat untuk diri aku sendiri..
sebenarnya itu baris lagu "ya sudahla" 
okey lah..

wish me luck in final exam for this semester yah...
Tq  ;)
*ni adalah contoh paper last year, bukan soalan bocor okey..
dan ni la subjek yang aku bingung tu..
ala, senang jak ni..
Dimana ada kemahuan, di situ ada jalan..kan kan kan

*24dec 2011
*muka trip2 comel kejap..
masa ni dekat library..sunyi sepi sebab semua orang sibuk pergi release tension dekat 1b..
saja menunjuk yang aku memang suka study dekat library..hahaha..


Semalam adalah pengajaran . Hari ini adalah pembetulan. 
Dan esok adalah peluang terakhir !

Need some space..
need to go..
Assalamualaikum..




No comments:

Post a Comment