Dec 12, 2011

monday Blues

Assalamualaikum..

Salam Hari isnin ..
ya ISNIN.. ramai orang tidak suka..(termasuklah aku)
hmmm...Hari ini aku TIDAK menghadirkan diri ke kuliah Oceanography Biology..
why?? sebab aku malas tiada MOOD mahu ke kelas..
perlukah ada mood?????
ntah la, semakin hari aku rasa macam semakin hilang semangat mahu belajar..
mungkin aku pikiaq benda lain..hmmmm,..atau mungkin home sick sudah melanda 
home sick la sangat, exam is around the selekoh, fikir mahu balik sja..iskk..
oke, minggu ni aku mahu fokus pada STUDY aku..INSYAALLAH
sebab minggu ni MUNGKIN minggu last ke kuliah..harap-harap la..(tak tau la kalau ada kelas lagi)
ermm,
malam ni aku ada presentation Pengantar Pemikiran Dan Analisis Sosial...
semoga segalanya berjalan dengan lancar.
oke lah, need to go..
assalamualaikum 
;)


No comments:

Post a Comment