Jan 17, 2012

Holiday is Beginning

Assalamualaikum...

Hoyeah... Akhirnya cuti semester kini  bermula.
(mood : berguling2 sebab happy yang teramat hari yang ditunggu berbulan2 kini tiba)

kelmarin merupakan hari terakhir exam.. 
::Pengantar pemikiran dan analisis sosial::
paper start jam 9.00-11.00am
dan aku berjaya menyiapkan semua pada 9.25am...
nthen aku malas tunggu lama-lama, so aku chaw dulu..
(soalan objektif dan esei okeyh
dalam pada itu, tepat jam 9.50am, aku selamat mendarat di Polikk...
atas urusan yang tertentu..alhamdulillah urusanku cepat siap sebab,
macik aku kerja di HHP tu, ala..macik era a.k.a bujat.. (^_^)y
Thanks sahabatku Sharifah Shahirah..see you soon (nanti konvo)..
and all the best in YuTiEjEm (UTHM)
Setel urusan, aku pun balik rumah..yeay...

Cuti ku kali ni, seminggu yang pertama aku habiskan di kk..
nthen baki cuti seterusnya aku akan bawa ke LD...yeahaa..
InsyaAllah, tiada halangan , Sabtu ni aku balik ke "Home Sweet Home"
Homesick yang teramat suda ni..
(mesti bosan balik sorang-sorang nanti, ada sesiapa sudi temankan aku dalam bas nanti?)

apa-apa pun, Hatiku berkobar-kobar tidak sabar mahu balik..
Ya Allah, berkatilah perjalananku nanti..

miss this
*Rindu kuda kepang itu

:::Happy Holiday:::



No comments:

Post a Comment