Jan 27, 2012

Lepaking wif sahabat sekolah menengah

Assalamualaikum..

Yesterday,
26 Jan 2011,
adalah reunion secara kecil-kecilan bersama rakan-rakan
sekolah menengah..
walaupun kebanyakan kami ni se"universiti", 
kami bukan selalu jumpa pun dekat sana ..susah beb nk jumpa..
sekarang kn cuti sem, biasalah..lepak2 la dulu beb..
meh aku kenalkan kamu..
Dari diri :
Rasliana (tudung kuning) dia kini menuntut di James Cook Universiti,Townsville, Australia.
Indo,Fatehah,Fazierah,Nuriani, mereka menuntut sama U dengan aku, UMS, 
yang sorang tu tudung coklat ,Rosmiati study di UMAKAL(labuan)
dan yang tengah2 tudung hitam tu Ira, depa study dekat USM penang nooo..jan men2 noo..U apex tuu.hihihi
dan kawan aku sorang tu kini bergelar bisneswomen..:) 
dan dua org jejaka ni sj yang menjoinkan diri, yang lain, bz beb..
bj merah tu azizul,skrg dia di UNIMAS..yg sorg lagi tu Junaidi, pun budak UMS..

    
*gaya kami ni spontan k..menongkat dagu..:)
*Sedapnya kek ni..tgk nombor tu betul2..mahu tukar tempat pun mmg tak boleh..
ni kek bebday geng2 yg lahir bulan JAN..
*ni tengah2 highway ni ketika aku sedang pecut 120km/h sempat lg dia snap2..
*wiwit, pandangan sisi tu..:)

hahaha, btw, harap aku dapat jumpa lagi jika ada masa dan umur yang panjang,
sepatutnya ramai lg kawan2 belum jumpa ni, 
biasalh, semua bz kan..takpa, aku faham..
oke la..
need to go, mahu bertwitter pulak,
skrg ni aku gila tweet tau.haahha.
k bai..


No comments:

Post a Comment