Feb 21, 2012

Semester baru....

Assalamualaikum..

20 feb 2012..
"selamat kembali ke sekolah" yaa, welcome to ums...
tadi adalah hari pertama kelas untuk semester 2 tahun 1..
wah, sudah satu semester aku d ums..
macam tidak percaya..tapi kena percaya juga, sebab ini kenyataan..
hari pertama kuliah so far okeyh la jugak..
(walaupun hati masih di umah)
Kelas pagi tadi di outdoor development center (ODEC)
di hujung dunia,sebelah akuarium ums..
ya, kami memang sinonim dengan odec, sebab disitulah tempat aku study satu sem untuk subjek2 yang berkaitan..dan sem ni sekali lagi di odec..aku memang suka suasana odec yang tenang dan damai..eh eh ehh..
oke back to basic,..
kelas start pukul 8pg (Oceanography chemistry)..,tunggu punya tunggu dan menunggu, dan SATU JAM menunggu,lecturer yang di tunggu tu belum kunjung tiba, 
kami assume la lec tu tak datang..ok fine, macam biasalah..jom balik..
siap2 packing nk buka pintu, tiba-tiba.. Dr.Sujjat datang...aishhhh.... so tak jadi balik,..
sebenarnya lec tu sudah tunggu kami lama dekat SST..kami pun mana tau dia tggu sana..
untuk pengetahuan anda, untuk hari isnin ni, kami ada 3 class yang clash.
::Oceanography chemistry, basic chemistry dan Programming::
.kalaulah badan no boleh bahagi 3 kan bagus.eh tidak, bahagi 4..satu dekat rumah,hahaha..
Lepas tu pulak, petang pukul 2 pun ada kelas...Basic Navigation and seamanship..
(asas pelayaran dan kepelautan).
tapi aku tiba2 tak pegi kelas, bukan malas, tapi ada sebab..

okeyh..

harapan untuk sem 2 ni,
aku mahu tebus balik untuk sem 1 .. InsyaAllah

with fifie..
yaa, kelas ni memang tiada meja...best kan...boleh tidur..;)

dan yang paling best, lepas kelas ni, tiada kelas sudah utuk minggu ni..
bahagianya hidup,tapi kalaulah aku tau, aku balik lewat haritu..ishhh..
okelahh..






No comments:

Post a Comment