Feb 15, 2012

Untitle~

Assalamualaikum..

direct to the point la kan..
sebenarnya aku kemalasan mahu update blog lately ni..
pertama aku tiada idea mahu taip apa, second aku semakin malas mahu manaip kisah hidupku di blog .
lepas ni, kalau aku hilang, jangan cari ya..

"sesuatu yang telah ditakdirkan bakal menimpa, anda tidak boleh hindari apa yang telah ditakdirkan sebagaimana yang telah dijelaskan didalam hadis nabi."


*cuti sem kini tiba di penghujungnya..
kehidupan baru bakal bermula lagi..
doakan keSUCCESSan ku ya..

cuti sem di "rumah manis rumah"

Hanya satu pesananku..
Jika anda berasa tidak puas hati dengan aku, please face to face sendiri dengan aku..
dan tolong jangan libatkan orang lain untuk memberitahu aku

*maaf jika bahasa aku kasar..

_out_
Assalamualaikum




No comments:

Post a Comment