Apr 8, 2012

Selamat berhujung minggu..

Assalamualaikum..
Hari ni hari ahad..dan hari ahad adalah masanya untuk aku merehatkan diri..
nama jak rehat, tapi di rumah ni banyak kerja mahu di buat..
ya la, maksud aku,rehat dari pegi meronggeng~
mahu jalan pun, bukannya ada orang mahu temankan,baik duduk rumah tengok "boboi boy"
kan muadz kan..terbaek~

oke,petang ni my family dari LD datang..rindunye dengan mereka..
hoyeay..midsem break kali ni aku tak balik LD disebabkan mereka yang datang kk..
dan esok pula kami sefamily ber-holiday dekat "tanah melayu"..bye-bye sabah..
tak sabar rasanya mahu ber-holiday bersama family..hoyeay~
dan tak sabar juga mahu jumpa anis dan afif..

oleh kerana cuti ni aku ber-holiday (cuti=holiday,lantak aku laa..),
soo, assignment aku kena siapkan awal2..dan aku kena study awal2 memandangkan
buka sem ni banyak keja mahu hantar dan banyak midterm menunggu..
soo, jom temankan aku study...

oke lah, need to gooooo..
*packing barang dulu..
kbai..~


*tak sabar menunggu hari esok~



No comments:

Post a Comment