May 31, 2012

;)

Salam hari khamis...

wah, semakin hari semakin dekat mau exam..
dan aku masih belum start study..apa mau jadi ni hah?
bukan bah, mood study aku belum ada, so tak boleh paksa-paksa..
(eh, study mesti ada mood ka?)
ada seorang budak ni cakap dengan aku , dia cakap mind set kena ubah..
kalau sudah set "mau study tiba2 migrain datang", so malas la tu..ya ka budak?
bah eya, mau ubah balik la mind set ni..
kali ni aku cuba laa...

Memandangkan stress kian surut,
dan report Dr.P sudah pun siap, so aku pun happy la..
kurang beban sikit..
seriously, aku betul2 bengang la kenapa tiba2 kena buat report tu..
padahal benda tu kami sudah present pun..
tapi takpa la..benda dah lepas..
so, fokus pada study jak sekarang ni..
5 days to go mau exam... 
20 days to go untuk balik rumah manis rumah....


hahaha, akhirnya berjaya jugak dia ke salut wahai roomate..
amacam? sedap kan...ada masa kita pegi lagi ok...




1 comment: