May 2, 2012

macam mahu sepak terajang pun ada

Assalamualaikum.
start minggu ni mula la aku bz..
buzy pasal ums sprint..family day kg E lg.. Dinner Aquarine lagi..
mana mau study..assigment..lab report..dan sebagainya..
dengan en.laptop yang buat hal..hmmm,bersabarla wahai hati.
ouh,penat..sakit badan gara-gara renang tak buat streaching..
kaki masi sakit gara2 terpeleot hari tu..huaaa..
oke...biasa la..selagi bergelar student,jangan minta puji mau manja2 okeyh..
ya bahh..aku cuba ihhh..

hmmm..
tadi masa aku online, tiba-tiba ada friend request..
selalu jak ada orang add,tapi aku tak kenal pun..
ya la,namanya mahu berkawan kn..tp sori la ya derr..
aku takkan add/accept klu org tu aku tak kenal or tiada mutual frend..
LEBIH-LEBIH lagi orang yang guna nama pelik2...
lupakan la hajat mau bekawan sama aku..ya,memang aku sombong..
tp aku baik tau..ahahaa

TAPI yang ni friend dari someone yang membuat aku spechless seketika..

what????????? kau add aku?????
kenape??kenape??kenape??

mahu tau siapa????????????
oke,di sini aku bole mention nama dia..
ini blog aku, so..sekati aku la kan..;)

oke,Nama Fb nya sangat pelik dan menakutkan..
"Kereta Hantu"
tengok..u oll mesti takut kn..kereta Hantu ada fb eh??hahahaa mau tau dia ni siapa??
ahaaa... dia lah EX-boipreng aku dulu2 masa di poli..
ex la sangat...euwwwwwwww..alaa, c Fazir bah..mestilah kamu nda kenal kan..
cz aku ni perahsia..hahahhahaa...ni kali la...
yg kenal hanya org2 yang rapat sama aku jak la..
kan kamu kan..
aiyak..manusia ni hidup lagi rupanya..aku ingat dia sudah jalan
ikut kereta hantu dia tu..hmm,maaf la ya klu kata2 aku ni melampau..biasala kan..budak baik..kenapa kau cari aku balik ahh???
apakan lg kau mau? tak puas lagi sakitkan hati aku wahai lelaki yang  fbnya bernama"kereta mayat"? hey u..cuba la kau pegi main jauh2..tolong la jangan muncul di mana2..
bole la wa ya...FAHAM ka enda ni????mau di marah lagi????
hey,aku cukup baik hati suda ni tau..cukup berlembut..aku tak mau gadoh sama sapa2 kali ni k..Tolong jangan kacau hidup aku lagi..dah la banyak masalah belum selesai,
tiba2 kau mun....cul balik..ni nak kene ni..siap ahh..TOLONG ah..
k la..mengantuk..kbai..

*mengharap esok mati karan lagi,supaya ums cuti..
ndak bah..main2 jak..cz aku rindu sama Dr.Abentin..
see u tomorow Dr.


2 comments: